Eerste visite

11 juni 2018

Ja ja, 3.5 week geleden alweer sinds mijn laatste reisblog. Ik denk dat er steeds iets meer tijd tussen de verhalen zal komen omdat wij redelijk in een ritme zijn gekomen en minder ‘nieuwe’ dingen ondernemen.

De afgelopen 2.5 week waren een feestje want Bo was er! Ze kwam op 19 mei om 6.00 uur aan en dit was voor het eerst dat ik een groot stuk alleen ging rijden in de auto. Ik had mijn wekker om 5.00 uur gezet zodat ik Chef nog even kon uitlaten voor ik richting het vliegveld vertrok. Uiteindelijk kwam Bo om 7.15 uur naar buiten en het was super fijn om haar weer te zien! Thuis ging Chef door dolle heen, we zijn daarna meteen (met een cappuccino in de hand) een stukje met hem gaan lopen door het park. De dagen erna hebben we veel toeristische activiteiten gedaan zoals lopen door het stadscentrum, langs de Opera house, Royal Botanic Garden, Taronga Zoo, Paddy’s market, Fish market, winkelcentra, Bondi beach, Spice Alley en ga zo maar door. Wouter ging ondanks al onze activiteiten onverstoord door met zijn werk en was meerdere keren op zakenreis.

Gelukkig was hij wel thuis op 31 mei want dat was de dag dat ik 28 jaar werd. We zijn die avond met Willem Mees en Mieke uiteten geweest bij de Flying fish. We hebben heerlijk gegeten (en gedronken..) met een prachtig uitzicht over de Harbour bridge. Als kers op de taart vertelde Wouter dat we voor mijn verjaardag een tocht langs the Nortern beaches zouden maken in een watervliegtuig. Wat een cadeau!

Zondag ochtend zijn we na een korte veiligheidsbriefing het watervliegtuig ingestapt. Het had de hele ochtend geregend maar zodra we in de lucht waren klaarde het op. Ik had verwacht dat het een hobbelige en lawaaierige vlucht zou worden maar het tegendeel werd bewezen. De tocht was fantastisch en de piloot speelde tevens voor ‘tour-guide’ en vertelde wat we zagen. Het was een ervaring om nooit te vergeten!

Dinsdag avond vloog Bo weer richting Nederland, de tijd is voorbij gevlogen. Het heeft hier de afgelopen 3 dagen bijna alleen maar geregend dus ik heb me schuilgehouden in huis en me bezig gehouden met het huishouden, moet ook gebeuren..

Komend weekend staan er een aantal diners gepland en hebben we een afspraak met een stel dat honden uitlaat maar tevens ook opvangt tijdens vakanties. We hopen dat het klikt zodat we Chef naar hun toe kunnen brengen mochten we op vakantie willen. Ik zal de komende maanden waarschijnlijk iets meer bezig zijn met Crossfit aangezien mijn coach heeft gevraagd of ik deel wil nemen aan het competitieteam (3 mannen/3 vrouwen). Er is een wedstrijd op 15 en 16 september en het lijkt me ontzettend leuk om workouts in teamverband te doen en nieuwe mensen te leren kennen.

Zo, dan zijn jullie weer up-to-date!

1. Prizillia:
    11 juni 2018